Aktualności

Tekst łatwy do czytania - informacje o szkole

Zespół Szkolno-Przedszkolny tworzą Szkoła Pod­sta­wowa im. Ireny Sendlerowej w Mycie­li­nie oraz Publiczne Smorządowe Przedszkole w Mycielnie. Ma swoją sie­dzibę w Mycie­li­nie pod nr 42 a.  Placówką kie­ruje dyrek­tor. Jest to pla­cówką obwo­dową. Do obwodu szkoły należą miej­sco­wo­ści: Mycie­lin, Gra­bek, Kazala Stara, Teodo­rów, Kazala Nowa, Słusz­ków, Klo­tyl­dów. W szkole dzieci uczą się w kla­sach od 1 do 8, w przed­szkolu dzieci w wieku 3-6 lat. W szkole ucznio­wie mają zapew­nioną bez­płatną naukę oraz opiekę. Oprócz przedmio­tów obo­wiąz­ko­wych pro­wa­dzone są zaję­cia dodat­kowe.

W szkole funk­cjo­nuje świe­tlica i biblio­teka szkolna. Można korzy­stać z posił­ków.

Szkoła jest czę­ściowo dostępna dla osób z nie­peł­no­spraw­no­ścimi. .

Przed wej­ściem do budynku znaj­duje się pod­jazd dla osób poru­sza­ją­cych się na wózku. 

Budy­nek szkoły jest pię­trowy nie ma windy. Przedszkole posiada windę.

Sprawy urzę­dowe mogą być zała­twione w sekre­ta­ria­cie szkoły znaj­du­ją­cym się na par­te­rze.

Żeby zała­twić sprawę osoby z nie­peł­no­spraw­no­ściami mogą:

– napi­sać pismo i wysłać je na adres: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Mycie­li­nie, Mycie­lin 42 a, 62-831 Korze­niew,

– przy­nieść pismo do sekre­ta­riatu,

– napi­sać wia­do­mość i wysłać ją na adres e-mail: zspmycielin@spmycielin.pl,

– przyjść i spo­tkać się z pra­cow­ni­kiem w godzi­nach pracy.

Sekre­ta­riat szkoły jest czynny w godzi­nach: 8:00–15:00.

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.03.2021r
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 marca 2021 11:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Tomela
Ilość wyświetleń: 201
28 marca 2025 13:07 (Małgorzata Kraszkiewicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 marca 2021 17:04 (Małgorzata Tomela) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 marca 2021 15:27 (Małgorzata Tomela) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)